می نویسم


نامه هایی به خط عشق

عاشقانه های من برای او. . . H

محبوب عزیزم دیگر به تو سلام نخواهم کرد

.

چرا که سلام مفهوم اغاز یک رابطه اغاز یک سلام و اغاز یک دیدار اس.. .

اری دوباره برایت می نویسم نامه که نه می خواهم تمامی احساسات و اندیشه هایم را تجسم جوهرین ببخشم.

می دانی! در سا لهای دراز و بی بهانه ی زندگیم هرگز نتوانسته ام معبودی خاکی بیابم که حس

پرستش را در من بیدار سازد و عاشقانه دل بسته ام کند.

"محبوبم نمی دانی چه سخت است بودن در عین نبودن!کاش در کنارم بودی. . . "



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت12:03---23 خرداد 1392
ایـــــــــ کاش بودی/یا از اولــــــ نبودیـــــــ

این که هستیـــــــو کنارم نیستیــــــ

"دیوانه ام میکند"


fateme
ساعت12:00---23 خرداد 1392
اقرار میکنم

اینجا بدون تو حتی برای آه کشیدن هم

هوا کم است...


fateme
ساعت11:58---23 خرداد 1392
واقعا خیلی ممنون که میای خوشحالم میکنی مرسی

fateme
ساعت19:08---21 خرداد 1392
گاهیــــــــــــ

آنقدر دلــــــم هوایت میکند

که شک میکنم

این دل مال

من است

یاتــــــــــــــو


fateme
ساعت10:40---20 خرداد 1392
باران میـــــــــــبارد
دلــــــــــــم تنگتر میشود
راه می افتم
بدون چــتر
من
بغض
میکنم
آسمــــــــــــــان گریه


fateme
ساعت15:29---18 خرداد 1392
راستی شما با افتخـــــــخار لینک شدی شمام منو لینک کن خیلی ممنون میشم

fateme
ساعت15:26---18 خرداد 1392
سلام واقعا ممنون که اومدی بهم سر زدی لطف کردی چشم منم از این به بعد میام بهت سر میزنم

fateme
ساعت21:46---17 خرداد 1392
سلامــــــــــــــــــــ آقا امیر محمد خیلی خوشحال میشم اگه بیای بهم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 12 / 3 / 1387برچسب:معبود خاکی,ساعت16:10توسط haniye | |